piątek, 1 marca 2013

Start

Postanowiłem wziąć udział w Malarskiej Aktywacji przy tworzeniu mojej armii OG. Docelowo armia ma mieć ponad 3k pkt, minimum to format 2600 ETC coby w wakacje w końcu pojechać na jakiś większy turniej.

W obecnej chwili moje zgłoszenie obejmuje:

30 Savage Orcs

Orc Boar Chariot

Night Goblins Archers [47]
Night Goblins Command Group [x3]
Night Goblin Shaman [x1]
Night Goblin Big Boss [x1]
3 Goblins Fanatics
Goblin Shaman on Arahnorok


Ze względu na niekompletność chariotu (straciłem 1 dzika : <) zdecydowałem sie zgłosić Arahnoroka, a jako, że z nie mam zamiaru się ograniczać w tym miesiacu zgłosiłem również 50 n.goblinów, shamana, big bossa oraz mam zamiar zaraz dodatkowo zgłosić 3 fanatyków. Planowo do połowy miesiąca powinienem zdobyć również jednego dzika i dołożyć do zgłoszenia rydwan. Nieplanowo armia prawdopodobnie powiększy się jeszcze o coś, więc zakładam że zgłoszenie się baaardzo powiększy (szczególnie że obecnie pułap punktowy to coś około 1200 pkt dopiero przy zakładanych 2600).

Moje zdjęcia zgłoszeń Arahnoroka i N.Goblinów bez fanioli. Fanatyków doślę jak tylko spodkładuje całość czyli planowo jutro/pojutrze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz